Hemma igen :-)

Äntligen hemma!
Jag blev utskriven från sjukhuset idag. Jag fick med mig en massa mediciner hemsom jag ska ta ett tag framöver. Tydligen så hade jag en cysta i njuren också... (godartad)

Jaja, anywho?!
Nu är jag hemma. Denna helgen kommer det inte bli mycket mer gjort än sovit, blir lite illamående och trött som hundan av medicinen. Men på måndag hoppas jag vara tillbaka i vardagen igen :-)
Nästa vecka har vi ju vår sista tenta och sen börjar vi praktisera...
Nu har ju inte jag hunnit börja varken plugga eller få en praktikplats. Praktik har jag jagat sen flertalet veckor tillbaka utan framgång. Ingen som har tid och plats helt enkelt.
Tentan kan jag bara hoppas på att jag klarar godkänt. Denna kommer at bli tuff och stor, mycket matte blandat med teori. Känner att jag är sent ute, skulle nämligen precis börja plugga (satt med böckerna i knäet) när jag blev sjuk. Så jag får försöka ge järnet nästa vecka.

Men allt hopp är inte ute. På onsdag, kanske, möjligtvis får jag en glad nyhet den kan ju också vara tråkig, men det känns ganska bra...
Vill inte och vågar inte berätta vad det är, för då drar jag kanske otur över det...
Håll tummarna, please :-)

Ha en riktigt mysig fredag!

Tjingeling!

Uppdatering! Tack för era välönskningar, det värmer! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller såklart tummarna!! Bara säg till när jag kan släppa taget igen. (de är ju bra att ha tillgängliga)



Sänder en kram och positiv energi till dig!

2009-03-06 @ 21:37:49
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!