Utmanad!!!

1. Hur gammal är du om fem år? 32 (!!!)
2. Vem var den sista du träffade? Diza som ligger bredvid mig och sover :-)
3. Hur lång är du? 156
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg Fantastic Four igår.
5. Vem ringde du senast? Syrran tror jag det var...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? BLOGG Hann inte! Hjärtat somnade i samma stund etc (kolla föregående inlägg ;-)) Det var till bloggen.
7. Vad är dagens planer? Slappa på sofflocket, det är ju kväll nu...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till. Ibland är det skönt att bara slänga iväg ett sms, är oftast busy också då går det snabbt att smsa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I lördags när jag lämnade Diza där.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusgröna längst in vid pupillen sen en tjockare rand mörkblått.
12. När vaknade du idag? Sex imorse väckte klockan mig...
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja,mer än en gång
14. Vilken är din favoritplats? Vilken svår fråga... Med min snowboard i en helt orörd backe :-)
15. Vilken plats föredrar du minst? Tentasalen under eller precis innan tenta.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en eller på väg mot en chefsposition inom inköp/logistik :-) Men man vet aldrig kanske gör något helt annat!
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Christer på jobb.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Näpp, har några i min ägo. Försöker få farsan att gå med på att låta mig ta över hans också ;-)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, oftast i nattlinne
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 delat på 2...
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Eehhmmm, dessvärre...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, men gärna barfota en ledig dag i trädgården.
26. Är du social? Ja, det tycker jag nog. 
27. Vilken är din favoritglass? Choklad!!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera färdigt huset, bjuda föräldrarna och syskon med familjer på semester.
29. Tycker du om kinamat? Absolut! Inte allt men vissa rätter.
30. Tycker du om kaffe? Yesbox
31. Vad dricker du till frukost? En cambridgeshake
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på vänster sida
33. Kan du spela poker? Inte jättebra
34. Tycker du om att mysa? Absolut!
35. Är du en beroendemänniska? Nä, tycker jag inte. Fast jag har ju varit beroende av choklad och coca (vid olika tilfällen) men är inte det längre... Om det är det "beroendemänniska" betyder...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jäpp, två stycken faktiskt!
37. Vill du ha barn? Har jag redan, men skaffar gärna fler :-)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det är väl klart att jag kan det.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jäpp
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och heminredning
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa... Min förlovningsring och vigselring var väl hyfsat dyra, annars nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Näpp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Extra tuggummi strawberry flavoured!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, den var svår! Känner många roliga människor...
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr... Hmm... Har ett nedanför halsen överst på bröstbenet.
47. Vad har du för ringsignal? Dead by April- Losing you
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, det har jag faktiskt tack vare min faster.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I bilen på väg hem från Sälen
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, ja faktiskt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä, inte FORTKÖRNINGSböter...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Breaking Dawn, såklart!
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. Ibland på lunchen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä, såna utsvävningar har vi inte råd med ;-)
56. Dansar du i bilen? Haha, ibland när ingen kan se (hoppas jag iaf)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Olika sätt att räkna ut fraktpriser på flyg...
59. När var du i kyrkan senast? Hmm... var det bröllopet eller Ebbas dop...?
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta of course! Moahahahaha

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!