Tunisien here we come!

Nu har jag betalat vår resa!!! Tjohoo!! Det ÄR på riktigt hihihi

Sitter här själv i soffan och halvtittar på Criminal Minds och käkar riskakor. Resten av familjen sussar sött. Ola ska jobba inatt igen. Men det innebär ju att grisen är ledig imorron :-b

Jobbet har gått bra idag. Hoppas resten av tiden går lika smidigt om denna dagen gjort (förutom att det förhoppningsvis blir mer rutin). Åååhh jag önskar att jag fick fast jobb där! Men det kan jag glömma för denna avdelningen blev drabbade i varslet, det är mindre folk där nu än vad det var sist jag var där... Tyvärr...
Söker jobb hels tiden men jag har aldrig precis haft tur med den biten. Just nu är min inkorg ful med avslag på jobb jag sökt. Det är inte så konstigt, företag vill ha erfarna inköpare och just nu finns det gott om arbetslösa erfarna inköpare...
De senste svaren har inte direkt varit avslag heller utan då står det: "PGA ändrade förutsättningar behöver denna tjänsten inte längre tillsätts...blablabla"

Jaja, men jag fortsätter söka! Nu hr jag iaf jobb över sommaren...
Äh, jag avslutar med att bjuda på lite bilder på vårt resmål :-)





Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!