Shoppat på rea!

Dock inget till mig själv som vanligt...
Var ju faktiskt ute efter lite kläder till mig själv. Men det blev inget.
Men Diza däremot fick en hel del kläder. Jag hade ingen aning om att det var rea heller så det blev lite mer än jag tänkt.

Detta köpte vi;


Munktröja med rosett tryck på, grön och vit randig t-shirt (rea) och ett par highwater byxor.


Är inte dessa trosorna söta???


Söta t-shirtar från Lindex (rea)


Denna söta gråa tunikan kostade bara 40 spänn!!! Ångrar att jag inte tog en i varje färg, får nog åka och göra det :-) Fanns även i turkos, lila och rosa. Byxorna var också på rea, fanns även i röda 99 kr på Lindex!

Tycker att vi gjorde riktiga fynd faktiskt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina kläder!

2009-06-10 @ 21:21:31
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina fynd!

2009-06-11 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!