Paket med posten!!!

Jippie!!! Idag kom min skiva med Three Days Grace!!!
Megstore.se hade den! Det var ingen annan affär på nätet som jag kollade som hade den förutom dem. Fysiska affärer är ett skämt, de har för fan ingenting som inte spelas på NRJ eller P1-P4...

Hursomhelst, är jäkligt nöjd med min skiva. Three Days Grace börjar bli ett av mina absoluta favoritband.
Bjuder på en annan låt från skivan. Har ju tidigare bjudit på dessa!

Idag bjuder jag på denna (från samma skiva), skivan heter det samma som bandet nämligen, Three Days Grace!
"Glöm aldrig det du...!"




Om ni gillar det kan jag göra fler inlägg med låtar från samma skiva sen...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: DITTE

Var glad över ditt paket från posten mitt har varit på villovägar i 3 veckor och ingen vet var det är, så nu är där ett nytt påväg, men jag hatar att vänta.

Ha nu en riktigt skön midsommar.

Alla hälsar.

2009-06-17 @ 20:35:42
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Tack för tipset om sovrutinerna... Ja, vi får nog försöka trappa ner lite successivt! Nånting måste göras i allafall!

2009-06-17 @ 22:07:21
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Det är deras gamla skiva, den nya skivan har jag recenserat på min sida, kanske intresserar dig? :)

2009-06-18 @ 10:00:36
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!