Olas födelsedag!

Idag är det Olas födelsedag! Han var ledig från sitt jobb idag så medan jag städade så bakade Ola.
Han gjorde kransar med kanel och äpple i och en ny sors bakelse med hemmagjord vaniljkräm och färska jordgubbar och passionsfrukt! Mycke somrig och frisk smak i dem.

Ola fick en ny grill i present av mina föräldrar och syskon med familjer. Han blev jätteglad. Han berättade att han hade INTE väntat sig en helt ny grill, han hade önskat sig pengar till en ny grill, alltså bidrag, en inte en hel grill. Han blev superglad.

Så detta är anledningen till att jag inte hunnit skriva något idag. Men jag ska försöka skärpa till mig och uppdatera bättre från och med imorgon.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!