Mycket jobb...

Ja, det är därför det inte blivit något bloggat. Jobbade över igår och idag och ska börja tidigare imorron. Var redan trött eftersom jag gått miste om en del sömn då ett visst litet monster väckt en ett antal gånger...

Igår rensade jag dessutom Dizas garderob. Så jag hann inte mycket mer efter det...
Ola satte på låset och handtaget på altandörren, då upptäckte vi att vi glömde få med oss nycklarna...
Eller glömde och glömde, jag trodde att nycklarna låg i paketen. Tycker dessutom att det är ganska konstigt att de i affären inte sa något när vi betalade...
Men visst, jag flänger med glädje in till Malmö efter jobb bara för det.

Nä, nu ska jag slänga in en maskin tvätt. Sen ska jag inte göra något annat än att jobba på sofflocket :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!