Mobilbloggning=Mög!

Det funkar fan aldrig att mobilblogga! Trött jag blir.
Skickade ett imorse där jag i princip bara skrev att vi var sena imorse och att Diza skulle fira midsommar på dagis i det tråkiga regniga vädret (kul att klä midsommarstång i det vädret) och att vi inte hann plocka blommor som vi skulle...
Ja, just det, och att jag, mitt i alla stress, sköt mig i ögat med min parfym...

Det har varit ganska lugnt på jobbet idag. Kunde till och med gå tidigare :-)
Körde in om Nova och köpte ett par nya jeans till Ola, som han inte provat än, tacksamt...
Köpte även ett par linnen till mig själv :-)

Fick mina grejor från heminredningspartyt idag. Jag är SÅ nöjd med mina inköp! Ska lägga upp en bild på dem så fort jag hinner, blir nog inte imorron. Tror inte att jag hinner det, kan inte nu för jag har inga batterier i kameran.
Jag köpte iaf en prydnadskudde till soffan i vit ull, en stor lykta som ser lite rustik ut och en lykta i vit bambu!
Vi ska göra om i matrummet och därinne ska bambulyktan stå. Den stora lyktan ska stå på altanen om den nånsin blir färdig...

Nä, nu ska jag se färdigt Kill Bill 2, i min ensamhet, hela familjen ligger och snarkar på soffan...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!