Jobbar...

Yes, nu är jag i det stora hela installerad på jobb...
Sitter och väntar på att mötet ska börja. Har fått laptop, telefon som det står JYOTI på (hihihi), inloggningsuppgifter, till nästan allt. Saknar en viktig sak innan jag kan börja jobba...
Har inte fått några arbetsupgifter än, de kommer på onsdag. dessa två första dagarna är det introduktion m.m. I princip sånt som jag redan gått igenom och kan. Men det är lika bra jag gör det, annars har jag ju inget att göra.

Fick inte mitt gamla kontor, det är någon annan som "stulit" det. Delar kontor med en annan sommarjobbare nu. Detär helt ok, men skulle varit gladare för ett eget kontor, på ett eget kontor kan man nämligen lyssna på sin egna musik. Vill gärna lyssna på rockklassiker. Men vi får vänta några dagar så får vi se sen...

Nä, nu ska vi (förhoppningsvis) snart gå...

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!