Hinner inte...

Just nu hinner jag inte med vad jag ska alls...
Jobbade över i en timme idag, var sen tvungen att köra och handla lite mat på vägen hem. Så klockan var nästan halv sju när jag kom hem. Jag skulle träna idag, men det orkade jag inte...

Hur som helst, jag har skullat avboka (eller boka om) min tid hos sjukhuset i över en vecka nu. Imorgon MÅSTE jag göra det. Jag har INGA möjligheter att ta mig ledigt den dagen.
Så skulle jag ringa frissan och boka tid til hela familjen, men jag har så mycket på jobb nu att jag inte hinner.

Idag har Diza och Ola varit hemma. Diza är riktigt förkyld och väcker oss om nätterna.

Igår började vi lägga golv på Dizas rum. Det blir supersnyggt! SKa lägga in bilder sen. Får se om jag orkr lägga in bilder från midsommr idag också. Det kommer, jag lovar.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!