Första dagen..

Gomorron gott folk!
Idag börjar jag jobba, ska jobba på min förr förra praktikplats i ca 2 månader nu. Det känns bra :-)
Det är även rätt ovanligt att jag hinner sitta ner i em minuter på morgonen innan jobb. Men idag hinner jag det men det är bara ör att jag inte  börjar förrän nio. Annars kommer jag att börja åtta och då är jag ganska övertygad om att jag INTE kommer hinna sitta...

Usch det har varit en tuff helg och det jobbiga är att varenda helg kommer se likadan ut under hela sommaren... VARENDA helg är uppbokad under tre månader! Det är liiite för bra faktiskt.
Nä, nu ska jag dricka frukost :-) Sen är det jobb för hela slanten!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!