Förseningar och glömska...

Idag fick jag helt plötsligt rusa hem från jobbet för Ola fick jobb över (han är fortfarande inte hemma, stackaren har jobbat i 12 timmar nu...) så jag fick hämta Diza.
Jag fick ringa och säga att jag blev en kvart sen. tack från jobb och vad händer då, jo det är fedekö hur långt som helst på motorvägen. Så vägen från jobb och hem som brukar ta 20 minuter, tog istället 45 minuter!!!
Åååh, fick ringa dagis igen och säga att jag blev ännu senare. Kom till sist fram till dagis, då var inte Diza fröknar kvar, det var bara en fröken från en annan avdelning, Diza och en annan stackars flicka. Jag som kulle glädja Dizas fröknar med att vi måste ändra Diza semesterveckor...
Jaja, får glädja dem imorron istället...

Gjorde pyttipanna i ugnen eftersom hällen gått isönder, lyckade göra för lite så det inte räckte till Ola. Fick göra mer och vad hände då?
Jo, det ska jag berätta, då glömde jag bort att jag lagt in mer i ugnen...
Jag lyckades rädda lite, får väl se vad gnälle säger när han kommer hem. Annars får han ta en macka :-)

Men jobb har det däremot gått bra idag. Ska ta hand om USA och Kanada till att börja med. Det tycker jag är bra och skoj att jag ska få ta hand om länder utanför EU (bland annat), det är en bra merit :-)

Nä, nu ska jag gå och natta lilla monstret som ligger här bredvid mig i soffan. Hon är jättetrött idag, hon höll på att somna på vägen hem från dagis. Men hon BORDE vara trött, så sent som hon somnar om kvällarna så går hon upp så tidigt också.

Nä, nu är det dags!

Tjingeling!  

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det du gör när du tar hand om USA och Kanada?

2009-06-09 @ 19:17:00
Postat av: Jyoti

Sköter ordrarna och exporten dit, räknar på och bokar frakt osv...

2009-06-09 @ 19:20:06
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!