Diza dag :-)

Idag har Diza och jag vait hemma och myst.
Detta är den enda veckan på hela sommaren som jag är ledig, tur är nog det för denna veckan har jag haft jättemycket att göra. Har inte hunnit göra allt jag skulle denna veckan men jag får lägga på ett kol denna helgen :-)
Så, jag tänkte, att vi passar på och tar en riktig mysdag idag :-)



Diza med sin nya gula tunika och sina nya trekvarts jeans. Hon är redan så brun och fin :-)
Dessa käderna hade passat jättebra till Sverige festen vi ska på imorgon. Fast det är ju en barnfri fest föstås, så DIza får vara hos mormor och morfar.

Nä, nu ska vi köra en sväng!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Hoppas allt är bra med dig.

Jag har en fråga i mitt senaste inlägg som du gärna får hjälpa till att svara på , nämligen vilken bild som ser bäst ut, färg eller svartvit? :)



Sanna

2009-06-05 @ 13:25:44
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!