Detta har hänt...

Idag har varit en lång dag. Har varit ruskigt trött hela dagen. Men antagligen kommer morgondagen att bli längre eftersom det är månadsslut imorgon...
När jag satt på jobb idag så ringde de från ett företg där jag sökt jobb *Jippie*
Så jag ska dit på intervju! Äntligen!!! Efter 30-40 sökta jobb får man äntligen komma på en intervju! Håll tummarna för mig :-)

När jag kom hem idag, var Ola och Diza redan hemma, inte så konstigt eftersom jag var sent hemma.
Käkade i trädgården. Jätteskönt. Efter maten sparkade vi lite fotboll, och då ringde svågern och frågade om vi skulle med ut och gå en runda i skogen. Ola orkade inte, men Diza och jag åkte ner till syrran och hämtade upp de andra, sen bar det av till skogen.
När vi kom hem fick Diza gå och lägga sig. Och nu sitter jag här och relaxar i soffan *skööönt*
Är duktigt trött, så ska ta en snabb dusch nu, sen blir det nog sängen goodbajsen...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

*håller tummarna* Kram och tack för helgen!

2009-06-30 @ 02:10:25
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Lycka till på intervjun! :)

2009-06-30 @ 09:58:01
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Elin

Det låter verkligen härligt med en skogspromenad i sommarvärmen!

2009-06-30 @ 10:52:22
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så mycket!!! :-D



Det var faktiskt riktigt skönt i skogen igår :-)

2009-06-30 @ 18:14:51
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!