Tappade lunchen...

Det första jag gjorde (nästan) imorse när jag kom till jobb var att tappa min lunch i golvet i köket.
Så det var bara till att slänga sig på golvet och börja städa upp...
En liten stund senare kom jag på att jag inte fått med mig min plånbok. Jaha, tänkte jag, vad gör jag nu då?
Men som tur var kunde kompis H rädda mig och bjussa på lunchen.

Har saknat min lilla tjej hela dagen!
Har tänkt på henne extra mycket idag. Imorse var vi båda jättetrötta och ville stanna hemma, men det gick ju inte. Sen när jag lämnade henne på dagis så var där nästan inga barn. Ola hämtade henne, då var hon nog sist kvar...
Det känns fruktansvärt att lämna henne när där inte är några andra barn knappt. Men varken Ola eller jag har ju semester så det finns inte så mycket att göra.

Men imorgon ska Diza åka till Ystad Djurpark med farmor och farfar. Det tycker hon ska bli skoj :-)
Sen vecka 32 skulle morfar, om han kunde få semester den veckan, ha henne hemma. Sen efter det har Ola semester. Så det ska nog ordna sig.
 
Blev ingen joggingtur idag. Syrrans man kommer hem sent, så vi får ta det imorron istället. Oh well... då får väl jag titta på True Blood istället då ;-) Har äntligen kommit ett nytt avsnitt...

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!