Ser fram emot en bättre dag imorgon

För ett tag sen ringde Diza och ville hem. Egentligen skulle hon sova hos syrran idag också, men syrran sa att hon hade försökt länge, men till sist hade hon bestämt sig för att åka hem iaf.
Det är ju skönt att veta att hon tycker om att vara hemma också :-) Mammas lilla ♥
Men Ola jobbade dubbelt idag så Diza kan vara hemma från dagis imorron iaf eftersom Ola jobbat in tid så han kunde vara ledig imorgon.

Jaha, nu ha jag precis strukit skjortor. Ska ha en mossgrön skjorta imorron, med vitt linne under också svarta byxor. Har stått och försökt övertala mig själv att ta mina svarta capribyxor. Men det går inte. Jag har helt enkelt för tjocka ben!
Det är ju så varmt varje dag, men jag kan bara inte utsätta folk för mina stockar till ben.
Nä, det blir långa brallor. Måste ju se ordentlig ut imorgon, ska ju på intervju...

Nä, nu kallar sängen på mig!

Natti Natti & Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Linda

tummar hålls! kram!

2009-07-02 @ 23:57:53
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!