Saknar min lilla tjej...

Hej,
Nu är det lunch här. Blev färdig tidigt idag så jag ska passa på att göra ett snabbt inlägg.
Ska strax gå från jobb och tur är väl det för jag måste till banken, tanka bilen, till systemet och packa färdigt innan vi ska köra. Vi ska köra senast klockan fyra idag.

Ååh, vad jag saknar lilla snäckan. Igår hade hon knappt tid med mig i telefonen för de skulle ut och åka lådbil, det hade varit roligt att se :-)
Idag skulle de åka ut till Getterön och gå på marknaden. Tror vi ska göra det imorgon oxå, det brukar vi göra. 
En av kollegerna hade med sig sin lilla tjej till jobb idag. Det gjorde längtan efter Diza ännu större.

Nä, nu ska jag avsluta här så jag kommer iväg.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en skön tripp! Kram

2009-07-17 @ 12:48:44
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

kommer nog titta in här fler gånger!

mvh; http://annebertelsen.blogg.se

2009-07-17 @ 12:53:44
Postat av: Jag

Tack till båda!

Du är vällkommen tillbaka! Jag har kikat på din blogg oxå!

Trevlig helg!

2009-07-17 @ 15:45:08
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!