Nu sticker jag

...från jobb.
Är helt färdig, har absolut inget mer att göra. Jag är lite förvånad själv faktiskt. Över att jag inte har ett endaste dugg jag kan göra mer idag! Oftast brukar man ha något liggandes som man kan fixa, men nu har jag jobbat bort varenda litet dugg... :-)

Egentligen skulle vi fixa pass idag, men passexpeditionen stänger tydlligen klockan tre om dagarna. Vi ska fixa det på måndag istället, då har de öppet till sju på kvällen.

Är något irrirterad på Ola. Han och Diza skulle komma in till mitt jobb idag så vi skulle fixa allt i eftermiddag. Men nu orkar inte han eller nåt, så nu får JAG sticka och handla present till HANS mamma. Latmask!!!
Det ska han få kompensera!

Nä, nu drar jag.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ninni

Konstigt att han har stressat hela dagen för något som det sedan visat sig att han ändå inte ska göra?! Hihihi...

2009-07-24 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!