..men fredag är ändå den dagen som känns bäst...

Ja, det har varit ytterligare en skitdag på jobb idag. Men strunt samma, nu är det ju helg!!! *Tjoohoo*

Intervjun gick väl bra (tror jag) men det är måhåååånga sökande till denna tjänsten. Så man ska nog verkligen utmärka sig om man ska lyckas få den... *suck*
Och jag tror bara inte att jag gör det...

När jag kom hem körde Ola och jag och köpte mjukglass och gas till pappas grill. Sen körde vi och hämtade Diza hos svågern, hon var där med Tindra och badade.
Vi körde hem och fick locka med Diza genom att säga att vi skulle sätta upp vår egen pool (trots at hon sagt att hon hade flyttat till mormor och morfar...)
Sagt och gjort, lovat är lovat, så nu håller vi på att fylla poolen :-)¨





Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!