Meh! Inte nu igen!

Mobilbloggningen fungerar fortfarande inte!!! Det är så irriterande!

Idag har jag haft besök av min kusin. Det var riktigt trevligt, det blir inte så ofta vi träffas. 
Vi var iväg och skulle handa skor till syrrans tös idag. Det blev tå olika ställen vi åkte till, men mitt emellan så tog vi vars en frapuccino på espressohouse. (Vilket jag försökte blogga om...) Vi handlade varsen huvudmassör på Tiger.
De är så sköna, ska visa den sen...
Ska även lägga in bilder på Diza när on åker sina rullor.

Igår var vi hos syrran och åt och drack och spelade Rock Band.
Vår kompis och hennes kille var också med. Vi ville träffa dem en gång till innan han ska åka hem till USA igen.

Nu sitter jag här i soffan "Det okända" i bakgrunden. Diza sover och Ola ligger bredvid mig och snarkar på soffan.
Vi har även fått städat denna helgen, det är skönt för det orkar vi inte hålla på med mitt i veckan eftersom båda två jobbar över var varannan dag.
Men snart har vi semester!

Nä, nu ska nog jag se Privileged på datorn :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!