Lugn söndag.

Idag har jag och Diza varit os mor och far hela dagen.
Diza sov hos syrran inatt, inga problem. Lilltjejen börjar bli stor... :-)
Sa hon med blandade känslor ;-)

Hur som helst, brorsan och jag hjälpte farsan med poolen lite idag. De håller på och gör vid den "gamla" poolen (den inbyggda).
I pauserna spelade vi Rockband på PS2. Först brorsan och jag, sen syrran, brorsan och jag. Och jag måste säga, vi är rätt grymma! :-)
Fast syrran hade abonnemang på trummorna...
Men kul var det!

Imorgon är det jobb igen. Denna veckan kommer bli tuff. Alla ordinarie i vår grupp har semester, så nu är vi bara vikarier. Hade mycket och mååånga problem förra veckan.
Ser inte fram emot morgondagen...
Wish me luck! :-)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!