Just det

Jag glömde ju berätta att min ena chef kom och frågade mig om vår (hennes och min) chef hade frågat mig om jag kunde stanna längre, alltså fler än de veckorna vi avtalat.
- Nää, sa jag. Men jag har frågat om ni hade mer jobb till mig, för som det ser ut nu så ar jag inget i höst.
- Ok, sa hon. Men det är bra för jag ska sätta mig med det nu.

Visst det är inte det optimala men jag tar hellre ett timvik där än är helt utan. Vem vet det kasne kan leda till nåt mer :-)
Hoppas, hoppas, hoppas...
Jag blev glad iaf :-)

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter ju bra det där! Kram

2009-07-13 @ 22:29:16
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!