Grillat!

Ikväll har vi varit hos mor och far och grillat. Jag åt förstås ingenting för att jag dricker min jä... jag menade goooda drickdiet på kvällarna...

Diza har varit hos mormor hela dagen det var därför jag körde hit. Sen fastnade vi här och resten av familjen (mina syskon m fam..) kom oxå hit. Så det blev en spontan grillkväll :-)

Imorgon efter jobb ska vi köra och fixa pass till mig och Diza. Mitt gamla gäller inte längre eftersom jag bytat efternamn och Diza har aldrig haft nåt. Men det är high time att fixa det nu. vet faktiskt inte riktigt hur lång tid det tar att fixa...?

Skulle dessutom köpt såna Twinrix tabletter på apoteket. Men jag glömde det. Och de ska man ta minst fyra veckor innan man åker... Usch, det ger lite ångest att jag glömde det...
Äh, det är säkert ingen fara...

Nä, nu är det dags att sticka hem.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!