Fixat på huset!

Idag har varit en riktig fixardag här hemma :-)

Först och främst sov vi riiiktigt länge idag! Hela familjen. Jag och Diza vaknade vid halv elva och Ola vaknade vi tjugo över. Så länge har vi inte sovit på ett bra tag.
Sen slöade vi lite i soffan och så bestämde vi oss för att köra ner en sväng till mormor och morfar och sen köra och låna gräsklippare (eftersom vår gått i sönder).
Men samtidigt som vi skulle gå så knackade det på dörren, då var det mormor och morfar som kommit ner för att hjälpa oss. Morfar hade bestämt sig för att komma och hjälpa Ola så han kom igång med fasaden igen!!!

Jag fick köra till ByggMax och köpa fler lecablock. Sen ar jag uppe på Dizas rum och fixade de sista småsakerna.
Jag lägger in bilder senare i veckan! 

Tjingeling!   

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska bli kul att se foton!

2009-07-27 @ 14:54:37
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!