Familjen

Idag ville Diza en sväng till mormor och morfar. Så hon fick åka dit så passade jag på att åka och sola solarium (jag vet att det är typ 100 grader ute varje dag men jag sitter faktiskt inlåst på kontor...)
Syrran och töserna var där när vi kom dit. När jag kom dit för att hämta Fizen så skulle syrran hem, vad händer då? Jo, Diza vill med henne hem såklart. Hon behöver bara skjuta ut underläppen litegrann så börjar syrrans hjärta blöda. Hon säger: Aaah, du kan hämta henne på vägen sen...
Ja, jag kör inom, och Diza skjuter ut underläppen igen. Jag säger: Så är det att gå på dagis och jobba och sånt...
Då kommer syrran: Jag är ledig imorgon, om du sover hela natten kan du få sova här... Sover du hela natten?
Diza skriker: JAAA...!!! Såklart.
Så nu ska hon sova där och vara med syrran och töserna och bada och sola hela dagen imorgon. Lilla monster :-)

Har tänkt på mamma en hel del idag. Hon var så nervös stackaren. Idag var det nämligen dags att åka till sjukhuset och ta prover och röntgas efter behandlingsuppehållet.
Nu ska de se om tumören vuxet under uppehållet eller om den stannat upp.
Snälla gode gud, gör så den har stannat upp! Eller kanske till och med blivit mindre *hoppas hoppas hoppas*
Imorgon får de svar på utvärderingen för de hade haft så mycket att göra på sjukhuset idag att de inte hunnit att titta på svaren än...
Syrran och jag försökte lugna henne, men det är klart att hon vart nervös. Det är vi alla...
Håll tummarna för henne (och oss), please!

Diza och mormor på midsommar 2009

Nä, nu kallar duschen på mig.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

tummar hålls här också!

2009-07-01 @ 23:30:43
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: annika

håller mina tummar. kram på er alla

2009-07-02 @ 18:06:42
URL: http://annkika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!