Dumma dumma!!!

Åååhh!!! Nu har jag börjat titta på Privileged. Det var mycket mycket dumt gjort.
Otålig som jag är så var jag ju tvungen att kolla i förväg vad som händer. Bara för att få reda på att den blivit nerlagd efter bara en säsong!
Aaargh!!! Dumma dumma CW (tv-kanalen i USA) som bara startar upp óch lägger ner bra serier!!!
Inte nog med det, säsongsavslutningen var dessutom sådan att man väntade på uppföljning!!!
Dumma författare som inte kunde gardera bättre iom att de inte visste om de skulle få komma tillbaka eller inte!
Ååhh, jag som hade så höga förhoppningar för dessa sötisarna:


Megan och Will i Privileged

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du skrev det. Då ska jag inte lägga ner mer energi på den serien som jag tyckte var lite söt!

2009-07-14 @ 20:33:14
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!