Diza i skogen!

Ikväll var jag, Ola, Diza, syrran och J ute i skogen och gick en runda.
Diza var jätteduktig. Hon sprang nästan hela rundan. Jag önskar att jag hade en videokamera för hon ser så rolig ut när hon springer. Hon är som en spaghettigubbe :-)
Hon är "all over the place" när hon springer! Det som skulle kunna visa er bäst hur hon ser ut när hon springer är denna videon:



Hon springer precis som Phoebe i vänner *hahaha*

Tjingeling!

Ps! Ska se om jag kan lägga upp något från Metallica konserten här, från min mobil. Tog lite bilder och spelade in nån video...

Kommentarer
Postat av: anne

HAHAHA ^^

2009-07-29 @ 21:00:39
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!