VA!

Vart har mina mobilblogningar tagit vägen?
Jag har mobilbloggat två gånger idag men de har inte kommit fram! Jag gjorde allt rätt, jag fattar inte. Det var inga viktiga inlägg men ändå...
Jaja, jag skrev i princip bara att jag var i skolan och vad som hände där idag. Sen att jag var trött på det och ville hem eftersom datorn kallade. Eftersom det har kommit in en massa ny avsnitt fån tv-serier som jag förljer och eftersom det är roligt att fly verkligheten en stund. Men jag får vänta tills Dizen har lagt sig ikväll.
Idag har det varit grått och tråkigt väder, nästintill mörkt, heeela långa dagen. Det blir man ganska hängig av.
Dessutom var det så kallt på skolan idag att vid ett tilfälle tog en klasskamrat på sig vantarna under lektionen *hihi*

Kommentarer
Postat av: ninni

Jag bara undrar ska vi sticka till uSA och hälsa på Sofie?

2009-01-13 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!