USA

Syrran ringde innan och undrade om vi skulle sticka till USA och hälsa på en kompis. Det vill jag mer än gärna! Men det kostar...
Jag är bara en fattig student. Jag har velat åka dit sen jag var 12 år, jag vet att jag var 12 för att då började jag titta efter high school (för dyrt), sen tittade jag på college (för dyrt), sen tittade jag på au pair jobb, men jag var för feg för att åka och bo hos främlingar. När vår kompis bestämde sig för att åka till USA för att plugga så skulle jag också åka, men i sama veva träffade jag Ola och bestämde mig för att bli hemma. För jag kunde ju åka till USA senare... Idag är jag 26...
Jaja, vi får se, men syster Yster; JA, jag vill gärna åka!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också! =)

2009-01-13 @ 22:33:47
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: ninni

Det vill jag med.. Så vi sticker!!! =))

Det behöver vi..

2009-01-13 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!