Städardag!

Som vanligt efter en tenta s är det städardag hemma hos oss :-)
Allt bara står och faller här hemma under tentaveckan, där är inte tid att göra nånting...
Vi lyssnar på Linkin Park samtidigt och i nästa inlägg ska jag lägga ut den braiga låten. Diza sitter på sitt rum och tittar på Shrek den tredje, hon kom precis till trappan och skrek: Jag är havande!!! Och Ola blev väldigt orolig och undrade var det kom ifrån. Men jag fick lugna honom och berätta att Fiona säger det i den filmen...*hahaha*

Olas far har precis varit här och att in ett filter i vattenledningen, jag har ju berättat att vi har problem med överdrvet mycket järn i vattnet. Det hjälpte lite men inte helt. Men vi ska vänta tills vi spolat lite till, svärfar sa också att han trodde att det skulle bli bättre efter ett tag. Det enda sura är att ett sånt filter kostar en hel del varje gång man måste byta ut det. Nu vet vi ju inte hur ofta vi får byta ut det, det beror på hur mycket järn man har och hur mycket vatten man använder. Så med det i åtanke, så ka jag säga att vi får nog byta ofta eftersom vi använder (läs: dricker) och har extremt mycket järn...
Men just nu är jag väldigt glad :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!