Söndag hela dagen

Jag har haft så många planer idag. Jag skulle göra SÅ mycket, men vad har jag gjort?
Mina föräldrar kom med bullar imorse så vi åt frukost, sen hjälpte min far oss med ett par grejor här hemma och vi kom igång lite. Vi var alltså på god väg med att få saker och ting gjort här hemma, men så lovade då Ola att han skulle hjälpa pappa med ett par grejor hemma hos dem, ja sen blev det då att vi satt där...
Vi kom inte hem förrän det var mörkt ute och då hände det inte mycket, för jag pratade lite i telefon och sen var det dags för mig att skriva ihop anteckningar inför tentapluggandet (vilket jag tar en paus från nu...)

Jaja, vi har förberett för att kunna göra en massa saker imorron :-)
Jag är, tack och lov, ledig imorgon och sak inte i skolan förrän på tisdag. Men jag hade nog fått vara hemma imorgon i vilket fall eftersom Diza haft feber både inatt och i förmiddags igen...

Jag sökte två jobb i fredags (tror jag det var), men idag sökte jag ett jobb som skulle passa mig utmärkt! Jag hade varit världens lyckligaste människa om jag fått det jobbet! Jag vill inte säga mer än att det har med musik(!!!) att göra och det är i Malmö. Kan alla hålla tummarna för mig,  please?

Här är ett foto från tidigare idag då Diza satt med mormor och morfar och tog sin medicin!
Min duktiga lilla tjej!



Diza och hennes mormor och morfar, vad skulle hon gjort utan dem? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!