Sömnig dag

Jaha, fortfarande sjuk. Somnade på soffan igår, sen kunde jag inte somna i sängen när jag gått och lagt mig. Låg vaken till 5.30 i morse...
Detta gör att jag inte hinner/orkar göra en sammanfattning av 2008, men jag ska göra det sen.
Har varit nere hos mor och far idag. Fikat och sånt. Halva dagen har jag försökt nå jourläkarcentralen (för Dizas skull, Ola och jag får vänta) när jag väl fick tag i dem för ca en halvtimme sen så bad de mig ringa till barnkliniken. Vad händer då? Jo, en röst säger att de inte har några samtalstider...
Hur fan kan det ske då??? Helt otroligt! Svensk sjukvård är under all kritik!
Varje dag blir förtroendet värre för dem, det gäller inte bara dem. Vi vet fortfarande inte (en månad senare) hur det ser ut för mamma...
Får fortsätta ringa dem imorron, ska dock prova ett par gånger till ikväll. 
Imorron ska vi försöka få målat på Dizas rum, jag ska plugga och eventuellt ska vi få hem en katt till. Får se hur mycet det blir imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!