"Slappekväll"

Ikväll har varit en RIKTIG slappekväll. Diza somnade vid halv åtta tiden, sen tog jag på mig pyjamasen tog med mig datorn upp i sängen och tittade på nyutkomna avsnitt av teveserier som jag gillar.
Jag tittar oftare på datorn än på teven faktiskt. Alltså jag följer serier på datorn mer än på teven...
Så om ni vill ha några spoilers så kan ni komma till mig myspace layouts
De bästa med att man kan titta på de datan är att man även kan leta upp gamla teveserier som man följde när man var tonåring, som till exempel "Mitt Så Kallade Liv" *mums* myspace layouts images

I alla fall; på morgondagens schema står det: * Träning! Efter jag lämnat Diza på dagis. Jag har varit väldigt slarvig med träningen, så det blir första gången i år som jag tränar...
Efter det så bär det av till Lund för pluggning. Lika bra att börja plugga inför tentan nu... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!