"Slappe dag"

Idag har det inte hänt mycket i vårt hushåll. I middags var jag ute och gick en runda, sen när jag kom hem åt jag. Sen bad jag Ola köra till doktorn och lämna Dizas urinprov innan han skulle till jobb, sen skulle Diza och jag ner till mormor och morfar och fixa nåt och när vi skulle därifrån så var det bilproblem. Det skulle egentligen bara ta 5 minuter, men tog istället en timme. När jag kom hem igen skulle jag ringa några samtal men båda ställena hade stängt.
Sen har Diza och jag myst bara. Lagade mat och åt och för en halvtimme sen kröp hon upp i mitt knä och det tog inte mer än fem minuter för henne att somna. Det märks på henne att hon inte mår bra, hon är varm och kall om vartannat, ser trött ut hela tiden... Det lilla livet :-)
Bara hon inte vaknar igen ikväll, vi har haft lite problem de senaste kvällarna, hon somnar i vanlig tid (när hon brukar gå och lägga sig) men sen vaknar hon ett par timmar senare och är vaken ett bra tag.
Men gud, så skönt det har varit att bara slappa hela dagen :-)

Vet inte om jag ska skippa skolan imorron, anledningen till att jag skulle in, var att få påskrivet csn-papperna. Men de har ju inte kommit och jag funderar på om det överhuvudtaget är lönt. Ska ju vara chaufför in till sjukhuset imorron och vi måte köra härifrån strax innan elva. Jag börjar kl nio, tar en halvtimme att köra in och en halvtimme hem, vilket innebär att jag måste köra igen vid halv elva. 1,5 timme i skolan... hmmm...
Hade det inte varit för att vi skulle ha en ny föreläsare imorron så hade jag nog inte tänkt så mycket på det. Äh, vi får se men det lutar åt att bli hemma... :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!