Sjukhuset igen

Jag har varit på sjukhuset idag från 10 till ca 13.00. Det är inte jag som "varit där" utan det är på grund av sjukdomen som nån närstående till mig har. Behandlingen började idag. Jag skulle bara köra henne in, men kände att jag skulle stanna, som stöd om inget annat. Det var ingen annan som hade möjlighet att vara där.  Vid ett tiden var jag tvungen att köra hem eftersom Ola skulle ha bilen, men då var det en annan familjemedlem som komdi istället.
Men det kändes nyttigt att vara med faktiskt, hur jobbigt det än var, så kändes det ändå som om det var bra att jag var där. Både som stöd och rent informativt för min egen del. Om 6 veckor har vi mer information...

När jag kom hem hade vi fått en skiva med bilder från bröllopet, det var ju roligt! :-)
 Vi har nämligen inte fått så många skivor. Men ett stort tack till de som tagit sig tid och verkligen skickat bilder till oss!

Kommentarer
Postat av: DITTE

Tänker på er, jag vet lite hur ni har det men det finns ändå ingen som kan sätta sig in det. Just nu väntar vi också på svar.

Nu blev jag tveksam, har du fått mina bilder.

2009-01-21 @ 17:16:35
Postat av: Anna HK

Kram kram kram kram

Tänker massor på er och finns här för er alla om det är något. Jag håller tummarna för att allt ska gå mot bättre håll.

Jag kan förstå om det känns lite bättre för dig om du är med under behandlingen, blir ju ett sätt för er att kanske tillsammans komma igenom det. Du är stark Jyoti! Kramar!

2009-01-21 @ 18:26:14
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Jyoti

Tack ska ni ha. Det värmer :-)



Ditte: Ja, jag fick foto av er :-)

2009-01-21 @ 20:15:18
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!