Ringt och jagat praktik...

Idag har vi varit hos mor och far nästan hela dagen. Sen klockan elva i förmiddags har jag ringt och jagat praktikplats. Jag fick äntligen tag i personen jag sökte, där jag gärna ville vara, bara för att höra att de har ett examensarbete på gång nu och sen kommer det en annan praktikant v12 (samma vecka som vi ska ut)...
Typiskt! Jag ska ringa till en kille till på samma företag, men det verkar inte som om det blir något där. Så nu ska jag leta efter fler medieföretag, men det finns inte så många stora här i närheten.
Funderar på att ringa till en radiokanal... Men det hade varit roligt att vara på det stället jag ringde till nyss. Jaja...
Nu ska jag leta efter fler möjliga företag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Hoppas att det blir som du vill.

2009-01-22 @ 14:53:57
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!