Ola to the rescue haha

Alltså det är inte klokt. Jag fick ringa Ola och fråg om han kunde sticka ifrån jobb en stund, för jag behövde hem grejor till Diza och mej, sånt som jag glömde när jag var och handlade alvedon imorse när affären öppnade. Kan inte sticka iväg med henne när hon har så hög feber. Ringde runt i familjen men där var ingen som kunde hjälpa mig.Vissa fick jag inte tag i överhuvudtaget... *suck*

Dizas feber har sjunkit lite men det är nog tack vare alvedonen.  Hon har sovit en del idag, men det är korta sovstunder bara... Just nu är det Nalle Puh som gäller, hon har nämligen tittat på Pippi så många gånger att hon kan vissa fraser utantill innan de säger dem :-)
Nä nu får jag ta och fixa lite käk.


Kommentarer
Postat av: ninni

Jag skulle vilja säga att det var NINNI to the rescue... Puss puss...

2009-01-16 @ 19:02:41
Postat av: Jag

Jag ska göra en rättelse :-)

Skrev det innan jag visste att det var du som skulle komma haha

2009-01-16 @ 20:07:35
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!