Nyss hemkommen

Har nyss kommit hem. Har varit och skrivit tenta. Jag kan lätt räkna med omtenta, och hur mycket jag än försökt förbereda mig på det så känns det ändå rätt konstigt. Har aldrig gjort en omtenta, aldrig inte blivit godkänd, så det känns lite märkligt... *Spoken like a true nerd*
Funderade på om jag skulle ringa och försöka få kontakt med ett praktikföretag till sista praktiken, men jag vet inte jag får se, annars får jag ringa på fredag då är jag ledig. Jag vet i alla fall ett företag jag ska ringa till, men jag får ta tag i det snart för om jag inte får så ska jag ringa de jag var hos sist. Men jag vill ju inte ringa precis i sista sekund...
Det är svårt, man vill ju gärna ha ett jobb efteråt men som den finansiella situationen ser ut nu så kommer inte det att bli lätt. Inte många som anställer nu...
Idag ska jag skriva schema till Dizas dagis, tvätta och städa lite. Få undan ljusstakarna och den sista julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!