Många rosa bloggar...

Jag har surfat runt lite bland olika bloggar och då upptäckte jag en sak. Det finns vääääldigt många rosa bloggar...
Missuppfatta mig inte, jag älskar rosa! Det är en så glad färg :-)
Men jag tänkte: Nää, jag ska ändra min blogg lite...
Det slutade med att jag ändrade i princip allt. Även headern. Nu får ni ha i åtanke att jag är fortfarande nybörjare på detta, men jag ska fortsätta öva. Ju mer jag pysslar med det desto roligare är det, synd bara att jag inte har så mycket tid över att sitta med det.
Är inte riktigt nöjd med headern, ska göra en ny när tillfälle finns.
Kan inte riktigt bestämma mig för hur den ska se ut. När jag började med denna så tänkte jag; Jag vill ha en header som ser ritad ut. Med lite bilder, allt i svartvitt med ett par färgklickar...

Nu när ja gjort den (blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig) så funderar jag på om jag ine vill ha en stilren header i alla fall...
Hmm...

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill lära mig hur man gör för att designa sidan...

Du är jätteduktig. Den nya är fin

2009-01-09 @ 01:16:11
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!