Jaja, julgranen åkte i alla fall...

Av allt det vi hade planerat för dagen så var det bara en sak som blev klart. Julgranen åkte ut...
Jag har pluggat en del idag, men eftersom det är så många sidor med frågor så har jag inte ens kommit igenom dem första gången än. Hur ska jag kunna lära mig allt detta??? Det är RIKTIGT mycket denna gången. Hade dock varit skönt att få denna avklarad för efter denna är det bara två tentor kvar... Jaja...
Ringde till Barnkliniken igen idag. De kommer ringa oss klockan ett i natt...
Jaja, vi ska väl vara glada att vi kom fram överhuvudtaget.

Idag påbörjade jag bantningen. Jag gillar inte det ordet. "BANTNING!" Det är så negativt laddat. Ska kalla det något annat. Min sunda livsstil. Fast det blir för långt, MSL *hahaha*
Äh, vi får se.
Nä, nu får jag forsätta läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!