Inte mycket vettigt

Idag har vi inte gjort mycket vettigt. Vi har fått tvättat fönsterna i alla fall :-)
Det har varit lugnt och skönt men mest för att jag skjuter allt jag ska göra på framtiden, som till exempel ta kontakt med eventuella LIA företag. Det hade varit skönt att ha det avklarat...
Sen är det en massa smågrejor här hemma som jag behöver göra oxå, men jag orkar bara inte ta tag i det. Har hamnat i en riktig svacka. Innan idag satt jag upp och somnade i soffan, Ola är lite orolig för mig, det hörde jag innan idag när han väckte mig...
Diza och jag har precis varit hos mormor och morfar. Hon har jättesvårt för att "bara vara sjuk", när febern lägger sig efter alvedonen så vill hon åka hemifrån, hon kan verkligen konsten att tjata hål i huvudet på en. Lilla hjärtat.
Men de har redan varit sjuka så det var väl inte hela världen att åka ner där, de bor så nära också. Så vet jag att de blir uppmuntrade när barnbarnen kommer på besök :-)

 
Inte helt kry, vår lilla tjej...

Kommentarer
Postat av: ninni

VI??? har tvättat fönsterna?? Jag vet vem som gjorde det lilla gumman.. =)

Jag och Joanna var oxå hos mormor & morfar.... ;)

2009-01-16 @ 19:00:56
Postat av: Jag

SCHHH!!!:-)

an får väl ha honom till nåt!

2009-01-16 @ 20:06:21
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jaså, när man läser kommentarerna så kryper det fram.. =)

Vad stor Dizen ser ut på de senaste bilderna.

2009-01-16 @ 22:00:13
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: ninni

Mmm, jag får nog kolla henne lite oftare tror jag!! ASG!! :)

2009-01-17 @ 00:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!