Hatar organisation och ledarskap!

Ville bara dela med mig om hur jag känner inför tentan imorron... Som vanligt kan jag inget, så vi får se hur det går. Det är så MYCKET bara.
Trodde jag skulle få mina pengar från csn så jag kunde uppmuntra mig själv med lite shopping i helgen, men tji fick jag för de ska ha in FLER papper. Så störigt, så nu måste jag ner till mor och far och skriva ut papperna, ta med dem till skolan imorron och sen skicka dem. Så nu KAN jag inte skippa tentan imorron, jag måste ha mina pengar nämligen ;-)

Ska även skicka in bröllopsfotona så vi kan få ut tackkorten nån gång, vi har äntligen bestämt oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!