Har inte öppnat boken

Som rubriken lyder: jag skulle plugga idag. Jag har inte ens öppnat boken än...
Just nu sitter jag och går igenom bilder som vi kan skicka som tack kort för bröllopet. Ja, jag vet, de skulle varit ute men vi har het enkelt inte hunnit. Så jag ska ta tag i det nu, men det var insann svårare än jag räknat med...
När jag bestämt mig för ett kort så kan jag lägga upp det här.
Sen MÅSTE jag plugga. Det är märkligt, ju närmre examen vi kommer desto svårare blir det för mig att plugga... Jag har alltså tre tentor kvar nu och jag kan inte förmå mig att ens öppna boken. Är så urbota trött på det att jag knappt står ut. Det borde ju vara lättare för mig ju närmre vi kommer, kan man ju tycka. För om jag pluggar klarar jag tentorna, klarar jag tentorna går det snabbare mot examen, klarar jag inte tentorna så bara jag skjuter upp problemet...
Jaja, jag kan ju börja med att SLUTA BLOGGA, för tillfället i alla fall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!