Fredag=Let's Dance

Då var det fredag igen och vad gäller då om inte Lets Dance! Jag tycker att Quick Step verkar roligast att dansa, det dansade Morgan ikväll. Jag är verkligen överraskad av honom trodde inte att han var så duktig på att dansa. Jag är impad!

Jag skulle vilja få tid över i mitt hektiska liv till att gå och dansa, men det blir nog inte detta halvåret...

Måste förresten göra en rättelse. Igår skrev jag att det var Ola to the rescue, men det visade sig att han träffade syrran i affären. En affär som vi inte brukar handla i så lite skumt var det :-)
Så det var tekniskt sett syrran to the rescue, för det var faktiskt hon som kom hit med grejorna.
Nöjd syrran? :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

rätt ska vara rätt?! ;)

2009-01-16 @ 22:01:45
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: ninni

Absolut!! :) asg!!

2009-01-17 @ 00:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!