Dizas rum

Igår röjde vi igenom alla Dizas leksaker. Det blev en del som slängdes och en del som vi kunde lägga undan till nästa bebis :-)
Det tog hela långa dagen, vi höll på ända fram tills jag skulle iväg på bio. Men det är skönt att ha det gjort.
Så idag kunde Ola äntligen (hans sista lediga dag!!!) börja måla där uppe. Vi målar bara grunden nu, vi har inte riktigt bestämt oss för hur vi ska göra sen däruppe. Det tråkiga är att vi kan inte tapetsera där, eller vi KAN tapetsera, men det blir MYCKET mer jobb i så fall. För då måste vi först bredspackla hela rummet eftersom det är väv på alla väggarna.
Jaja, jag ska nog tänka ut nåt fint till henne, fast det blir efter tentan.
Kan inte riktigt säga hur det kommer gå. Det är ju denna tentan som jag inte varit på en enda lektion. Som vanligt beror det helt på vilka frågor som kommer, för vissa grejor kan jag. Men eftersom jag inte varit där så vet jag ju inte vad de snackat mest om...
Usch jag vill inte tillbaka! Men det är bara tre tentor kvar. Jag kommer ångra mig om jag inte går färdigt. Men det är bara så jobbigt allt just nu, mycket med sjukdomen sen kan jag inte sova på nätterna heller vilket gör att man är übertrött HELA tiden. Jaja, vi får väl se. Får svar antingen denna eller nästa vecka, inte förrän då orkar jag tänka på framtiden.  


Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Nu är den här! Bloggen där du får skratta åt ALLA andra, inga hämningar! Besök http://pinsamhetsbloggen.blogg.se och läs! Bevaka gärna också, du kommer inte att ångra dig :)

2009-01-06 @ 14:12:52
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!