Bortbjudna

Idag är vi bortbjudna till en klasskamrat till mig. Diza ska vara hos syrran, hon har det mycket roligare där, för H och T (som vi ska till) har inga barn. Dessutom ska brorsan med flera till syrran ikväll så där kommer vara fullt av barn. De passar minsann på när vi inte kan! hihi (skoja bara syrran)
Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och fikat, vi körde och handlade innan vi körde dit. Vi handlade på bageriet så vi passade på att handla en god kaka också, vaniljhjärtan. Men det var de torraste vaniljhjärtanen jag nånsin ätit... Trist!
När vi var hos mor och far så kom min faster och skulle ut med hästarna, Joanna skulle med henne ut och då ville ju Diza också följa med såklart. Så de tog hästsläpet och körde ut med hästarna i skogen. Så under tiden satt vi hemma och snackade hos mor och far.
Nä nu får jag gå och göra mig i ordning,ska iväg om 1,5 timmar och då ska vi ha hunnit lämna Diza och handla en blomgrupp (el.nåt) med oss.

Foto på Diza från duschningen häromdagen, friserad och allt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas er kväll är (blev) trevlig!

2009-01-24 @ 20:49:31
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: ninni

Cool frilla!!

Men allt klär en skönhet..

2009-01-25 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!