Blogglös dag

Igår var en helt blogglös dag, det händer inte särskilt ofta måste jag säga. Men jag var väldigt "trött" igår...
Dricker inte särskilt ofta och jag vet varför, tycker det är jobbigt dagen efter, dessutom går en hel dag till spillo då man inte orkar göra NÅGONTING. Men visst har man roligt på kvällen.
Kusinen ska ha 20 års kalas på lördag och jag redan anmält mig till att köra :-)

Idag blev Diza hemma, dels för att vi ville ha en mysdag och dels för att vi skulle slippa klydda med bil i eftermiddag eftersom den andra bilen är i sönder. 
Jag har varit inne hos kompis H idag och pluggat lite inför tentan vi har på fredag. På vägen hem köpte jag Coca, kexchoklad och McDonalds. Det var hur längesen som helst vi åt Mc. Det var ju inte överdrivet gott, men det tillhör mysdagen ;-)
Nu får ja nog göra färdigt sakerna till skolan, vi har deadline om två timmar :-/

See Ya, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!