Vilken helg!!!

Herregud! Vilken hektisk helg detta har varit! Den har varit så "smullfockad" att jag knappt hunnit skriva på bloggen min. Det känns inte riktigt bra... ;-)
Ska ta en snabbgenomgång och sen göra en massa inlägg imorron med foton.

Fredag!

På morgonen kör vi Ola och hans kusin till deras jobb för de ska åka på konferens på båten till Tyskland. Efter det körde Diza och jag hem och åt frukost innan Diza skulle till dagis. Sen när jag kom hem så satt jag och sökte praktikplatser och städade lite.
På eftermiddagen kom min kusin U, hans fru och deras tre barn som jag aldrig träffat ner från Halland. Det var jättetrevligt och vi hade skitroligt!

Lördag!

Blir väckt av att Olas telefon ringer, som han hade "glömt" hemma. Då var det hans kusin som ville se så han hade vaknat på morgonen och kom med av båten. Pratade med Ola en stund, slumrar sen till och det känns som om jag blir väckt fem minuter senare av att Ola kommer hem. Diza och jag får Alla Hjärtans Dag- presenter!
Diza och jag körde sen ner till mormor och morfar för frukost, innan kusinen med familj kör hem.
Vi stannar kvar ett tag och jag påbörjar våra tackkort från bröllopet (jag vet att det är sent men "Bättre sent än aldrig" är mitt motto!).
När Diza och jag körde hem så fick Ola sitt kort som Diza gjort på dagis, pappa fick ett och mamma fick två! :-)
Sen var det dags för kalas på Olas sida. Det trevligt, vi satte pengar på vars en låt vi trodde skulle gå vidare till dels finaen och dels till andra chansen. Jag vann!!! Men jag fick dela med tre andra... :-)

Söndag!

Gjorde några tackkort till. Sen har Diza och jag varit i skogen med min faster och Mange, min kusins fru och deras dotter Elin med hästarna nästan hela dagen :-)
Det har varit riktigt fint väder hela helgen och även idag. Många fina bilder har vi fått!
Efer hästandet fikade vi tillsammans och när jag skulle skära en bulle så skar jag, smart som jag är, ända ner i handen. Så jag har ett knivslångt jack i hela handen. Det är inte skönt. Det svider och bultar hela tiden!
Sen käkade jag och min familj köpemat nere hos mormor och morfar. Nu ska jag och Ola titta på Bourne Ultimatum.

Imorgon börjar tentapluggandet! *Woohoo*

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!