Tråkigt att stryka...

Usch vad det är tråkigt att stryka tvätt!!! Men jag är snart färdig. Jag skulle kunna fota högen, men då tror ni nog att jag ALDRIG tvättar, stryker och viker, men faktum är att jag (tycker själv) att jag gör inget annat *hahaha*

Sen ska jag ringa lite praktik företag. Det är SÅ jobbigt att komma igång med det! Jag förstår inte det, det är ju bättre att ta tag i det än att bara skjuta det på framtiden.
Dessutom måste jag sätta mig med projektet. Nu är det så kort tid kvar i skolan att man borde bli lite taggad, men så är inte fallet. Åhh vad det ska bli skönt att ta examen!

Bara 3 månader 3 veckor och 6 dagar kvar! *Woohoo*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!