Tidig morgon...

...eller ja, inte jättetidig, men lite tidigare än vanligt :-)
Vi har nämligen varit och lämnat Ola på jobb. Han skulle åka på konferens och kommer ine hem förrän imorgon.
De ska åka trelleborg-travemünde (tror jag...) och ha konferens hela dagen idag ombord på båten. Från klockan 9-19 ikväll ar jag för mig att de ska ha konferens. Ja, det ska inte bara vara lattjolajban ;-)

De var riktigt kallt när vi körde imorse. Så skulle man ringa in till radion och säga hur kallt det var, så var det en från Olas jobb som ringde in och berättade hur kallt det var *hahaha*

Ola sa i bilen: Fan, det känns som jag glömt nånting...
Så vi gick igenom vad det skulle kunna vara, men kom fram till att det var nog bara lite stress (fast vi var ute i god tid). Ni tror väl inte att han glömde telefonen i bilen??? Jag såg det när vi kom hem igen *hahaha*

Nä, nu ska jag köra Diza till dagis, här sitter hon och väntar på mig :-)


Hon tittar på Händig Manny på Playhouse Disney :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!